Vi har lyssnat på dig och uppgraderar nu till ny telefoniväxel

Den 5 juni byter Miroi, SmartWorks och Actionjob telefonväxel som gör det enklare för dig som elev, deltagare och kund att kontakta oss. Med hjälp av modernare teknik och en enhetlig kommunikationslösning hjälper vi dig att snabbare få svar på dina frågor.

Vi har på senare tid haft stora tekniska problem med vår tidigare telefonilösning. Varken vi eller leverantören har kunnat åtgärda dessa problem vilket tyvärr drabbat dig som  kund vilket vi ber om ursäkt för. Då vi vill leverera bra service och tillgänglighet är det därför en självklarhet för oss att fixa detta och därför uppgraderar vi våra kommunikationstjänster.

“Vår tydliga ambitionen är att öka tillgängligheten för våra elever, deltagare och kunder och detta är ett stort steg i rätt riktning. Med hjälp av effektivare samtalshantering, visuell status över inkommande samtal, bättre statistik och utbildning blir det enklare att komma i kontakt med oss och hitta rätt med en gång.” säger Kicki, Teamledare för vårt callcenter.

Det du kommer märka av är

  • Du kopplas i större utsträckning direkt fram till oss
  • Kortare väntetider
  • Snabbare återkoppling
  • Hamnar du i kö får du tydligt meddelande om det, veta vilken plats du har samt förväntad kötid
  • Ringer du utanför öppettider får du svarsmeddelande med information när och hur du kan nå oss

Vi hoppas att du kommer uppskatta detta och att du märker att vår servicegrad ökar!

0 Kommentarer

Lämna en kommentar

Vill du vara med i diskussionen?
Dela gärna med dig av din erfarenhet!

Kommentera

E-postadressen publiceras inte. Obligatoriska fält är märkta *